• Beste gast, registreer een account en krijg zo volledig toegang tot het UniFi forum! Help mee, stel vragen en leer wat je allemaal kunt doen met UniFi apparatuur.

Tapatalk reclame

Hofstede

Administrator
Unifier
12 feb 2018
197
Beste antwoorden
3
58
28
Ik ben een zelf fan van Tapatalk, alleen zie ik dit prille forum helaas ook al vervuild worden met de 'Sent from my .... with Tapatalk' berichten. Daarom bij deze een verzoek aan alle Tapatalk gebruikers om deze spam uit te zetten. Ik weet niet hoe het anderen vergaat, maar mij interesseert het niet in het minst welk apparaat men gebruikt om op dit forum te posten. ;)

Edit: Dit kan men in Tapatalk uitzetten in zijn profiel: Instellingen -> Handtekening.

Laatst bewerkt:

Stiibun

Lid
Unifier
7 feb 2018
45
Beste antwoorden
1
12
8
Ah Hofstede, welkom.

Misschien moeten wij niet Tapatalk gebruikers dan maar tekenen met;

Verzonden via elektronische weg tegen lichtsnelheid. :)

Hofstede

Administrator
Unifier
12 feb 2018
197
Beste antwoorden
3
58
28
Nope. ;)

Ik vindt handtekeningen de grootste onzin. Verstoren alleen maar het leesgemak.....

m4v3r1ck

Actief Lid
Donateur
Unifier
31 jan 2018
166
Beste antwoorden
1
38
28
Ik ben een zelf fan van Tapatalk, alleen zie ik dit prille forum helaas ook al vervuild worden met de 'Sent from my .... with Tapatalk' berichten. Daarom bij deze een verzoek aan alle Tapatalk gebruikers om deze spam uit te zetten. Ik weet niet hoe het anderen vergaat, maar mij interesseert het niet in het minst welk apparaat men gebruikt om op dit forum te posten. ;)
Goedemiddag Hofstede!!!

Wat ontzettend leuk dat je ook lid bent geworden, nogmaal van harte welkom! Ik zal jouw opmerking even met @Hempie bespreken, ik kom er zsm bij jullie op terug.

Veel plezier hier en alvast dank voor al je hulp en het delen van jouw kennis van Ubiquiti. :cool:

mchp92

Actief Lid
Unifier
1 feb 2018
221
Beste antwoorden
3
45
28
Mijne zou nu uit moeten staan
(Dit is een test)

m4v3r1ck